Alla inlägg den 6 mars 2009

Av C K - 6 mars 2009 14:35

Är det farligt att vara naken? Är det rent av obehagligt att vara det inför sina kollegor? Är det mer en fråga om manligt och kvinnligt än en fråga om att vara naken med andra människor?


Min lilla arbetsgrupp, som omfattar fem personer, åker på söndag till Sälen. Vi har hyrt lägenhet, planerat inköpen, hyrt skidor, förberett konferensarbetet och tänkt till när det gäller logistiken. Jag har förstått på samtalen här i korridoren att det här med att det finns bastu tillgängligt i huset inte är helt trivialt. För min egen del så bryr jag mig inte. Kanske korkat eller att jag är en smula exibitionistisk? Vet inte, men det är bara inte en stor fråga för mig.


För två av oss fem verkar det dock vara det. Överhörde igår ett samtal där den ena kollegan pratade om att sitta m en handduk. Den andra nickade eftertänksamt. -Fast man måste ju duscha, hur tänkte du då? Att vi skulle gå i skift?


Jag smålog. Märk väl, inte elakt, mer för att det var lite sött att ha bekymmer kring ämnet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du satt upp mål för 2010?
 Japp!
 Nej inte än.
 Absolut inte, tänker inte göra det heller.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards